.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد اصولگرایان گیلان از برخی ائمه جمعه استان

امام جمعه موقت رشت در نماز جمعه هفته گذشته این شهر با انتقاد از برخی ائمه جمعه و روحانیون استان گفت: کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری موضع مطلوبی نداشته و با جریانات خاص سیاسی همفکر بوده اند امروز نیز حاضر نیستند صف خود را از سران فتنه جدا نمایند.
اشکوری از آنان خواست تا با موضع گیری شفاف و صریح موضع خود را در فتنه های اخیر مشخص کرده و به دور از هرگونه ابهام بگویند که با مردم هستند یا دل در گرو دیگری دارند.
وی خطاب به برخی از روحانیون و ائمه جمعه استان گفت: چگونه است که شما با نام ائمه اطهار ارتزاق می کنید اما در مقابل اهانت عده ای معلوم الحال و سرسپرده، به اهل بیت سکوت نموده و این اقدام را محکوم نمی کنید.
اشکوری ادامه داد: با سخنان دوپهلو و شبهه انگیز مردم را به تردید و دودلی واندارید و از خدا بترسید.
وی در پایان سخنانش از رييس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه كشور خواست تا فکری به حال این اندک امامان جمعه بکند.
شنیده ها حاکی از آن است که سخنان اشکوری که همواره سخنگوی اصولگرایان شهر رشت بوده، خطاب به رنجبر امام جمعه لاهیجان و مظفری امام جمعه فومن و... بوده است که در ایام انتخابات تلویحا از برخی از کاندیداهای شکست خورده حمایت کرده بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اکبر رشیدی 4 اسفند 1388
کسی نیست از آقای سید غفور رودبارکی بپرسدمرد حسابی تو که سوادت خودت می دانی چقدر است با بدو بیرا گفتن می خواهی خودت را مطرح کنی .یادت هست در زمان طاغوت به دلیل بی سوادی جای درست حسابی نمی گذاشتند منبر بروید .فراموش کرده ای که محل منبرت در کوهپایه های واجارگاه مثل گیل ملک و....بوده مردم اشکور ،رحیم آباد وحومه شما را خوب می شناسند .شما برای روستای خود به نام رودبارک اشکور که جمعیتی حدود 100نفر داردمسجدی با پول اوقاف داری میسازی به مبلغ حدود 300ملیون تومان .با کدام پول بی زبان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.